Закон України «Про медіа» (стаття 69) регламентує фунціонування електронного кабінету, який створюється Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення (далі – Національна рада) з метою забезпечення ефективного механізму проведення ліцензійних та реєстраційних дій, електронного обміну інформацією, документами та ефективної взаємодії між Національною радою та суб’єктами у сфері медіа.
Національна рада пропонує реєстрантам, ліцензіатам і особам, що мають намір зареєструвати медіа, ознайомитися в тестовому режимі з функціоналом електронного кабінету.
Передбачена можливість випробувати електронну систему подачі заяв суб’єктами у сфері медіа, пересвідчитись у працездатності власних електронних ключів і зробити пробні подання заяв.
Тестування триватиме до середини серпня 2024 року. Національна рада звертає увагу, що тестування не впливає на дані, що містяться в робочій версії реєстру Національної ради. Для тестування можна використовувати вигадані дані, потрібно лише дотримуватися формату даних! Подані через систему заявки є тестовими, не матимуть юридичної сили і не можуть бути основою для ухвалення рішень Національною радою.
Для реальної реєстрації або ліцензування заяви і документи, що до них додаються, необхідно подавати до Національної ради в паперовій формі на адресу: 01601, м. Київ, вул. Прорізна, 2 або на електронну пошту nrada@nrada.gov.ua з накладанням кваліфікованого електронного підпису чи печаткою.
Детальніше за посиланням https://webportal.nrada.gov.ua/testuvannya-bazovogo-funktsionalu-reyestru-sub-yektiv-u-sferi-media-ta-elektronnogo-kabinetu/.
Date of publication: 26.07.2024